Technik hotelarstwa z innowacją organizacja eventów

Strona główna / Szkoła / Nasze klasy / Technik hotelarstwa z innowacją organizacja eventów

 

Technik hotelarstwa – kierunek na *****

HOTELARSTWO to ciekawy kierunek z tradycją i przyszłością. W naszej szkole od 2007 roku cieszy się dużym powodzeniem. Uczniowie są ciekawi ludzi i świata, życzliwi, nawiązujący łatwo kontakty, poszukujący nowych wyzwań… po prostu hotelarze.

Hotel XXI wieku to nie tylko nowoczesny i świetnie wyposażony budynek, ale przede wszystkim kompetentny, wykwalifikowany, uprzejmy i gotowy służyć gościom personel hotelowy! 

Uwaga nowość!!!
Wychodząc naprzeciw trendom i potrzebom rynku usługowego wprowadzamy

innowację – Organizacja eventów.

Pięć lat nauki w technikum to przede wszystkim:

  • przedmioty ogólnokształcące przygotowujące do matury – masz dalszą możliwość kształcenia na różnych kierunkach wyższych;
  • przedmioty zawodowe przygotowujące do egzaminów w kwalifikacjach Technika Hotelarstwa – otrzymujesz tytuł Technika;

Kwalifikacje

1) HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie – egzamin z tej kwalifikacji odbywa się na koniec klasy trzeciej,
2) HGT.06. Realizacja usług w recepcji – uczniowie zdają egzamin w klasie piątej.

Przedmioty rozszerzone

  • geografia
  • język angielski

Drugi język obcy – język hiszpański

Przedmioty dodatkowe

  • organizacja imprez turystycznych
  • organizacja imprez gastronomicznych
  • animacja czasu wolnego

Praktyki

Uczniowie uczestniczą w praktykach zawodowych dwukrotnie w cyklu kształcenia, w łącznym wymiarze 8 tygodni. Odbywają się one w przedsiębiorstwach branżowych (hotele w Oławie, Wrocławiu i nie tylko…), umożliwiających zdobycie umiejętności praktycznych niezbędnych w zawodzie.

Nauczyciele

Autorkami innowacji są nauczycielki przedmiotów zawodowych, którzy pracowały w branży turystyczno – hotelarskiej i dzielą się swoim doświadczeniem:
Barbara Müller – posiada staż pracy zdobyty w szkole, ale również wcześniej w trzygwiazdkowym wrocławskim hotelu na stanowiskach od recepcjonisty do kierownika hotelu.
Maria Bednarczyk – pracowała w biurze podróży, posiada uprawnienia pilota wycieczek zagranicznych oraz jest pasjonatką turystyki kajakowej i górskiej.

A co potem? Perspektywa znalezienia pracy w zawodzie hotelarza oraz branży usługowej w:

  • hotelach, pensjonatach i innych obiektach;
  • restauracjach i barach;
  • recepcjach spa, medycznych i w obiektach rekreacyjnych;
  • w biurach podróży i obiektach turystycznych;
  • w obsłudze klienta w hurtowniach, sklepach i biurach.

I gdzie tylko zechcesz spełniać swoje marzenia!

Praktyki w hotelach w kraju i zagranicą

Współpraca z WSH we Wrocławiu

Udział w Potyczkach Hotelarskich

Udział w konkursach zawodowych

Projektowe praktyki w hotelu w Maladze

Przygotowanie pokoju dla gościa

Housekeeping na wysokim poziomie

Praktyka w najlepszych restauracjach

Skip to content